Ben 17 de çok nadir hissetmiştim oda bebek hareketimi degil mi sonradan anlamıştım 19 20 da minik minik az az akşamları sola yatınca bir kaç kez oda her Akşam değildi 😂suan 23 deyim akşamları sabahları hissediyorum ilk hamileliğim 20 den sonra hafif hafif başlıyor hafta ileri gittikçe daha net anlıyorsun ben daha iki üç gündür dışardan hareketini de görmeye başladım ama dediğim gibi hafta ilerledikçe büyüdükçe hissettiriyor 😂bebeğini hissetmek çok güzel geliyor iyi olduğunu orda olduğunu bilmek paha biçilmez istiyorum Kİ gün boyu vursun 😂😂😂