melegimhosgeldin1 bence erken değil. Ben hamilelik planladığım zamanlarda ufak ufak almaya başlamıştım. Herşey gün geçtikçe pahalanıyor ne alırsan kâr bence. Hatta maddi durumun el veriyorsa büyük parçaları almaya başlamalısın. Bebek arabası, banyo seti, anne yanı beşik, ana kucağı, gümüş kapaklar, emzik, biberon, manuel ve elektrikli göğüs pompası vs… Tekstil için de çok heves ettiğim şeyler olursa al ama bence onun için cinsiyeti bekleyebilirsin🥰