1ogluma_miras Canlar tansiyonunu sürekli oluyorum gayet normal. Dun tetanoz oldum ondan mı bilmiyorum ama midem bulanıyor afedersiniz kusuyorum başım da ağrıyor bu haftalarda normal midir
Birazxhayaici Bende 29 haftadayım canım kusmayı bilmiyorum ama baş agrısı halsizlik tetenoz sonrası bendede olmuştu ama yinede çok rahatsızsan bır görünmekte fayda var
Melodii13 Benm 18. Haftaya kadar kusmam zaten çok oluyordu . Biraz duruldum 27. Haftada tekrar kusma mıde bulantısı sorunu başladi bebek buyuduğu için organları sıkıstrymş ondan olabilirmiş doktorm da olabilir dedi yıne kendi doktorunuza danışın tabıkı