Normal doğum la sezeryan arasinda kararsiz kaldim kızlar sizce ne kararvermeliyim. Normalde doğuştan kalp kapak çöküklugu ve sızma mevcuttu hamilelik kalp kapakcigimin duzelmesini sağlamış normal doğumdan kalpden sebep korkum vardı sezeryana yonelmistim simdi bunu ogrenince kafam karıştı normal doğum yaapabilrmiyim acaba 33. Haftadayim bebeğim karnima yaslandigi zaman kalp ritmim hizlaniyor bu herkezde oluyormu kalbim iyilestiyse kalp ritmim niye hızlanıyor bu durumda normal doğum yapsam basarabilirmiyim okadar kararsizim ki sezeryandan normal sartlarda zaten korkuyorum normal dogumdanda kalp skntisindan dolayi korkuyorum bu sorular beni öldürecek..