Merhabalar, 1 haftadir gribim. Aslinda kovit de olabilir🤷🏽♀️ neyseki hastaligin belirtilerini neredeyse tamamen geride biraktim fakat istahsizligim devam ediyor. Zar zor bir seyler yemeye calisiyorum ama kesinlikle yeterli degil. Hatta oyleki basimi kaldiramiyorum enerjisizlikten. Siz de benzer seyler yasadiniz mi, yasiyor musunuz ve cozum onerileriniz nedir?