Elifff21 Yardım edin ne yapmam gerekiyor 10+6yım çok kötü sancım var normali çok pis kustum sancıdan duramıyorum .😭😭
MomBse Elifff21 lütfen doktora gidin hamilelere sosyal güvence olmadan da devlet hastaneleri bakıyor poliklinikler hamilelere bakmakla zorunlu ayrıca bu saatte acil açık acil zaten bakıyor burda zaman kaybetmeyin Allah aşkına yaa
Eceeee Elifff21 ağrı kesici ve düşük olmaması için iğne yaptıysa başka yapılacak bişey yok bence hastane açısıncan
Eceeee Elifff21 ama idrar y.enf.için bol su iç sık normalden çok daha fazla idrara cık genital bölgene sıcak su torbası koy rahatlatır biraz
ynsmge Elifff21 analık dan yararlanın hıcbır guvencenız olmasada hamılelere devlet analık hakkı vermıs ozeldede devlettede gecıyor
Ecrindemet Cok uzucu ama sizin yapabileceginiz bisey yok bence.Doktora gitmeniz lazim.InsAllah bisey olmaz.
Elifff21 MomBse çok teşekkür ederim dayanamdım zaten annem götürdü eşim burda değil yurt dışında düşük tehlikesi var bide idrar yolu enfeksiyonu düşük inesi yazdılar bide bi parol hap
MomBse Elifff21 Allah yardımcın olsun inşaAllah canım ilacını kullan ve dinlen bolca düsük tehlikesinin en iyi ilacı bu
Elifff21 Serpil11 eşim sigorta girişini yapmamışlar bende bugün örendim yapacaklar sözde normalde ssk var
Ruzgarr Elifff21 bu arada genel sağlık sigortasında aylik odemeler maddi durumunuz göz önünde bulundurularak hesaplanıyor.ihmal etmeyin.
Elifff21 Ruzgarr normalde sigortam var hep var eşim başka işe geçti için Ada'm giriş vermemiş yoksa SSK'm var yani çok şükür açıl baktı