Aselervam_41 Merhaba hanımlar 3 yaşındaki kızıma oda yapmak istiyorum sizce dolap aynalı mi olmalı aynasız mi
didimom Aselervam_41 İKEA’nın hazır dolaplarında ince gömülü aynalı bir dolabı var. Bana güvenli göründü ona bakabilirsiniz.
1prensannesiiiii Aselervam_41 bence küçük bı ayna detayı olabilir kız çocukları bayılır kendine bakmaya😂
SebnemRasit Aselervam_41 aynamı alırsan da eğer ızgaralı bölmeli olanlardan alma ya tek parça olsun yada iki parça olsun çünkü kare kare ayrı olan aynıların temizliği çok zor oluyor.
catandgirlmom Aselervam_41 ben bu dolabı kullanacağım çeyiz eşyalarım mutfağa sığmayınca küçük odama böyle r dolap alıp içine çeyiz eşyalarımı koymuştum. Şimdi o eşyaları boşaltıp mutfağa sıkıştırıp bu dolabı boşa çıkartacağım ve bebek dolabı olacak, ince bir aynası var ama sorun olacağını sanmıyorum..
Aselervam_41 1prensannesiiiii evet bende öyle düşünüyorum ama cevremdekiler aynalı olursa gece görürse kendini korkar felan diye soyledi ondan biraz tereddut ettim açıkçası 🤔
ardaada catandgirlmom bu dolabı hamilr kalmadan önce 5 yıl kullandım. Görüntü iyi olmasına rağmen Maalesef çok kaliteli değil. Bir defa taşınmam da dahi adeta her yeri ayrı oynadı🤣 Ben misafir odasında kullanmıştım İş görüyor ama sağlam diye düşünmeyin görüp öyle alın derim.
catandgirlmom ardaada 2.5 yıldır kullanıyorum bir tane holde var bir tane küçük odamda hatta içinde tabak çanak var 😂 valla ben hiç sorun yaşamadım hatta iyi ki almışım diyorum
ardaada catandgirlmom ikeada kalite olarak birden fazla seçenek var o nedenle söyledim başka ikeadan aldığım da var ama bu daha çok öğrenci evi dolabı gibi tok sağlam bir dolap değil açıkçası ben memnun kalmadım sonrasında bebek odası alacağım için birine verdim
catandgirlmom ardaada tabi tabi tamamen sizin fikriniz ve benim fikrim ☺️ Herkesin beklentisi farklı diyorum ya bende içinde ağır tabak çanaklar olmasına rağmen kalitesinden falan memnun kaldım, bu arada tüm evim neredeyse ikea , çok severim ikeayı 😂
ardaada catandgirlmom tabi ki zevkler renkler sanırım ya da ağır tok mobilyalara alışkın olduğum için bana biraz hafif geldi😁