Hamile_Teacher 28 ekim-1 kasım arası son regl tarihim. O zamandan bu tarihe kadar (yumurtlama sürecinde-gün aşırı) eşimle ilişkiye girdik korunmadan. Bir hafta sonra regl olacağım. Sizce gebe kalır mıyım? Belirtileri ne zaman anlayabilirim?
Anonymousmom Hamile_Teacher bu şekilde kendinize negatif enerjiler göndermeyin siz böyle düşündükçe strese girip olacağı varsa da engelliyorsunuz kendinizi rahat bırakmanız lazım
Honeyss Hamile_Teacher böyle bir durumu bilmemiz imkansız yanlış anlamayın ama adetiniz gecikirse test yapin