Hamish Internetten baktım bazı doktorlar 4.aydan sonra boyanabileceğini söylüyor bazıları da boyanmaz diyor ben doğuma yakın boyatmayı düşünüyorum ama çok kararsızım 🙄
Asli33 Hamish 3,5 aylıkken boyattım herhangi bir sıkıntı olmadı canım ama açık havada organik boyayla boyatmamı söylemişti doktorum bende öyle yaptım 💁🏼♀️
mrymdnr Hamish 32.haftamdayım doktorum ilk haftalarda boyatmamı söylemişti bir daha da sormadım üstelik ön kısmımda fazlasıyla beyazlarım var çözümüde loreal sprey boyada buldum onunla idare ediyorum boyatmam içime sinmeyecek çünkü
Glitter Hamish benim doktorum da izin vermedi kuaforum de yanasmiyor zaten boyamaya. Beyazlarim da epey var ama gozum alisti
Beybiliboy 32 haftalık hamileyim geçen hafta kestirip ombre yaptırdım doktorum bi sıkıntı olmayacağını söyledi canm
Hamish Beybiliboy ben diplerden komple boya yaptırcam canım ama sen diplerden yaptırmadın sanırım ombreyi değil mi
Hamish Asli33 çok sevindim canım ya peki adı ne boyanın araştırıyorum şuan sarıdan kahveye dönücem iyi kapatacak bi boya arıyorum
EcemGener Kızlar benimde saçım röfleli doktorum açıcıyla bi sıkıntı olmayacağını söyledi doğuma yakın bende boyatıcam
Yaceemm Benim de çok beyazım var bide saçım kizildi. Doktorum eğer saç derinde bir yara varsa ordan boyanın kimyasalı girip belki kana karışır dedi. Boyayabilirsin dedi. Ama gene de cesaret edemedim .yani bişe olmazda ya olursaa
Bo25 Hamish bikereden bişey olmaz benim patronum sigarada iciyodu sacinida boyuyodu.makyajda yapiyodu bişey olmadi..bende boyamayı dusunuyorm
eveb19 Hamish bende 4.ay dolduktan sonra organik boyayla kendim boyadim çok şükür hiç birseyde olmadı