Dün görüştüğümüzde doktor İki hafta önüne gittiğini söyledi üç hafta sonra tekrar çağırdı bende ayda 1 gidiyodum bu sefer 3 hafta sonra gel dedi bebek biraz iri dedi böyle giderse normal doğumda biraz zorlanırsın dedi sizce çağırdığında ne yapıcak böyle durum yaşayan varmı?