Kızlar günaydın. dün sağlık ocağında kan vermiştim bugün sonuçlar için gittim ebe tiroid değerinin yüksek çıktığını söyledi normalde 2.50 çıkması lazımmış benim 3.58 çıkmış. yarın kadın doğum doktoruma goturup göstericem. benim gibi yüksek çıkan var mı neler yaptınız?