Selam kızlar sezeryan ile doğumum gerçekleşti çok şükür. Rabbim oğluma kavuşturdu beni. Şöyleki benim önceden geçirmiş olduğum bir perde ameliyatı vardı. Sezeryanımda biraz zorlu geçmiş bu yüzden. Ve Kan sulandırıcı kullandığım için kanamalı geçmiş. Ama çok şükür oğlumda bende iyiz. Hepinizi Allah sağ salim yavrusuna kavuştursun. Dünyanın en güzel duygusu 🥰