Elif-mrl Kızlarım günaydın ☺️ dün doktor kontrolümüz vardı bebiş 2.644 gr olmuş boyu da 47 cm doktorum maşallah hızlı gelişiyor bu gidişle 4.5 kilo doğma ihtimali var dedi sizde durumlar nedir?
svncgzde Elif-mrl canım ben 34+4 te doğum yaptım en son kontrolde 2400 gr demişti doktorumuz ama 2200 gr 44 cm doğdu kızım 🌸 inşallah vaktinde sağlıkla kavuşun ❤️
b_senell33 Elif-mrl bende en son tam 33 haftalıkların gittim 2.200 demişti kilosuna herşeyi iyi demişti şuna 33+6 yım 36 hastalıkken gidicem bakalım hayırlısı olsun