gamzeliyarim28 Haftadayım ve en az 3 haftadır şiddetli kalça agrım var kızlar. Öyle böyle değil. Sakat gibiyim. Kalkarken yatarken yürürken… gebelikte normalmiş kalça ağrısı ama bu derecesi de normal mi bilmediğim için test yaptırdın. Kalsiyum ve magnezyumun normal çıktı. Sizde de bu derece şiddetli mi? Başka baktırmak gereken bir mineral vs bir şey var mı acaba?
busract68 Bende aynı durumdan muzdaribim herkes normal olduğunu söylüyor ama adım bile atamıyorum bazen