Mizginyvz Şuan 8+4 haftalığım ve sürekli kabız oluyorum ıkınmak istemiyorum saatlerce lavaboda oturuyorum siz bunun için ilaç vs kullandınız mı
1anne2bebek__ Mizginyvz bende oldum geçen haftalarda. Kayısı kurusu yedim hoşaf yaptım. İyi geldi şükür.
Nursemablk Mizginyvz canım ayva ye. Hem bebeğin için sağlıklı hemde kabız olmanı engelliyor, ben son aylardayım sıkıntı yaşamamak için sürekli yiyorum 🤭🤗
Anonymousmom Mizginyvz Evet ilk 4 Ay bende öyle geçirdim . Sadece bazı meyveleri yiyebiliyodum meyve saten posalı olduğu için önlüyor. Bol su için ve kahvaltı tabağına muhakkak yeşil biber veya maydanoz roka ekleyin derim .
Flyy Mizginyvz ben de o haftalarda yaşadım üstelik kanamam oluyordu ıkınmak vs cok korkuyordum düşük olacak diye kuru kayısı tükettim boş bol sıvı içtim ilaca gerek kalmadı canım