Kızlar şuan 22+3 üz nette doğum mart sonları görünüyor tabi durum ne gösteriyor bilmem şimdi yendoğnadan itibaren bebekler aşıya vs hiç yoktan dışarı çıkarıyoruz. Mart Nisan mayıs ayları genelde çok sıcak aylar olmuyor yeni doğan için hm bin peluş atı tarzında tulumları var sizce o aylarda giydirmek için o çok mu kalın yada ne giydirmeliyiz