chicharitoo kızımın odasına ışıklı ismini yaptırmıştım bir de magnet yaptırmıştım. kapı süsü,çikolata,yastık, oda süsleme yapmadım.Doğuma fotoğrafçı girmişti o fotoğrafları aldım hatıra kaldı ne güzel.2. Gebeliğim ve magnet yaptırmayı düşünmüyorum. Verdiğim magnet ne eltimde ne kaynanamda ne de diğer akrabalarda var. Atmışlar. İnsanların sonra çöpe atacağı şeye para vermek istemiyorum artık. Onun yerine nasip olursa ya sma hastası bir bebeğe ya da kelebek çocuklarına yardım etmeyi düşünüyorum. Çikolata yapıyoruz yiyip kağıt direk çöpe valla yazık verilen paraya onun yerine bir kutu çikolata al hem daha uygun hemde kağıdı çöpe gidince üzülmezsin. Yani her doğum her bebek özel elbette ama şu dönemde gereksiz pahalı ve boşuna. Benim düşüncem tabi 😀