chicharitoo MevAren ben de çok kararsız kaldım😅 tıklayamadım hiçbirine valla. Evdekilere sordum eşim ediz dedi. Erkek ismi koymak gerçekten çok zor. Ben de Ayaz koymayı düşünüyorum.
MevAren Evet ya erkek cidden zor kız olsa milyon tane isim var doğuma kadar bu kararsizligim sürecek sanırım 😅
chicharitoo MevAren ben hala ismiyle seslenemiyorum arada söylüyorum ama sonra tam o olmayabilir diyorum falan🤣🤣🫣bakalım ismiyle doğar diyorlar öyle olsun lütfen😅