DCAbr Dogum yapmis olup da korse kullanan faydasini goren var mi acaba alicam emin olamadim kullananlar fikir verirse cok sevinirim ❤
Tgbabsra DCAbr walla kullananlar var ama bazen herkes rahat edemiyor rahat edersen kulan bence ama doktora sor onun dediği şekilde al korseyi
denizefe DCAbr ben korsede rahat edemedım carsaf bagladım sezeryan olunca dıkıs yerlerım acıdı 20gn snra faşam korse taktm ama objenın krosesını almsdm eskıden smdkı gb ck korse yoktu smdı yamuna korse kullanıyr herkes
Elizveannesi DCAbr atlet formunda bir korse tavsiye ederim. Kendimi çok sıkmayacak, içinde rahat hareket edebildiğim 2 atlet almıştım ben, gögüs altından korse formunda.. Biraz da genetik.. Gebelikten önceki vücut tipime yaklaşayım yeter diye düşünüyordum 😌
DCAbr denizefe sezeryan olunca kullanmak iyi değil diye biliyorum canim bende yamuna düşünüyorum eger alirsam tesekkurler
DCAbr Elizveannesi bende oyleyim ama biraz fazla kilo aldim o yuzden ise yarar mı diye korseye merak sardım atletle olacak gibi degil benimki malesef 🤷♀️ sen genetikten sansliymissin ne guzel 😌