Kizlar ben iki hafta önce yani ayın 3unde gitmiştim keseyi gördük 4+2ydi bu gün kalp atışı için gittim tam iki hafta sonra 6+3 olması gerkirken 6+1 çıktı ulturosonda ve vajinal ulturoson yapıldı bebek var ama kalp atışı çok hafif ara ara atıyor küçük ondanda olabilir ama takip etmek lazım dedi doktorum haftaya tekrar kontrole çağırdı böyle bişey yaşayan varmı aranızda ve kalp atışları netlestimi kızım var bu ikinci gebeliğim kızım çok kardeş istiyor onun suyu yüzü hürmetine rabbim bize bu bebeğimizide nasip etsin inşallah