Kızlar merhaba ben de 5 haftayı bitirmek üzereyim benim de ne mide bulantısı ne baş dönmesi yok sadece hafif kasık ağrısı ve idrardan sonra selpaga gelen açık kahve lekelenmem var doktorum duphaston verdi sabah akşam içiyorum aranız da ben gibi olan var mı normal mi bu durum