Selam kızlar,
35+6 haftalık hamileyim. Bugün doktor randevum vardı ve akıntımın yoğunluğu nedeniyle doktorum vajinal fitil ve travazol krem verdi.
Araştırmalarım sonucu travazol krem kaşıntı içinmiş ama benim hiç bir kaşıntım yok. Aranızda aynı durumu yaşayan varmı? Kaşıntım yok ve kremi nasıl kullanıcam bilgisi olan varmı? Hangi bölgeye uygulamam gerekiyor acaba?