S1907 Kızlar selam,ay sonu doğumum var ama malum fotoğraf çekimi vs olcak,bu hafta kuaför işleirmi hallediyorum artık,normal yada sezeryn doğuma oje sürülerek girilirmi? Herhangi bir uyarı alan oldumu bununla alakalı?
Fatossahin S1907 sezeryan oldugum zaman bana sildirmişlerdi canim bi aksilikte biz tirnaklardaki morarmaya bakacağız diye ama ablam ojeli girdi değişebiliyor
EAK S1907 kuzum işaret parmaklarını çıkartman gerekiyor çünkü kandaki oksijen seviyesini ve nabzını ölçen bi cihaz takılıyor parmağına onu etkilememesi için
Der_0 S1907 bizim hastanede siliyorduk aşkım ojeyi makina okumuyor rujda siliyorduk biz her hangi aksi taktirde dudak renginden anlamak için 🌸
S1907 Der_0 anladım canım çok sağol en iyisi sürmemk o zaman hiç riske atmayım bide onla uğraşmayayım🥰
aysethem12 S1907 canımm genellikle çıkartıyoruz sezeryan da özellikle işaret parmağında oje istemiyoruz çünkü pulse takıyoruz oksijen değerine bakıyoruz oksijenle ilgili problem yaratıyor oje tam okumuyor oksijen değerini
aysethem12 S1907 rimeli de çıkartıyoruz daha doğrusu göz makyajını zaten spinal olacaksanız bazen spinal anestezi tutmuyor genele dönmen gerekebilir o zaman göz kapağına jel sürülüyor o alerji yapıyor rimelle baze insanlarda o acının üstüne göz ağrısı zor oluyor genel anestezi de zaten direk çıkartiyoruz yasakk
aysethem12 Kbramhmt yok yok canım sürme mahvediyor gözünü. Doktorunla konuş bizim bazı hastalarımız şöyle yapıyorlar spinal den genele dönmek yerine spinal+sedasyon yapıyorlar yani hafif gaz koklatip uyutuyorlar o zaman sorun olmuyor ama bunu Doktorunla konuşman lazım bizim doktorlar kabul etmiyordu Bi makyaj için riske atamam sağlığını diyor.