Gamze_Krzl Kızlar bugün planlı sezeryanla doğuma geldim şuan hazırlık aşamasındayız sizden dualarınızı bekliyorum 🤗
aklc1 Gamze_Krzl inşallah bebişini sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın canım sende tez vakitte ayaklanırsın ağrın sızın çok olmaz 🫶🏻 sende bize dua et ❤️
Prenses34_annesi Gamze_Krzl rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bize de dua etmeyi unutmayın daha çok var doğumuma ama sizlerin dualarınız da önemli 🥰
Gamze_Krzl Prenses34_annesi Tum hamisler bebislerini kucaklarına saglikla alsin inşallah rabbim isteyenede bu güzel duyguyu nasip etsin 🤗
Sumeyyeabdi Gamze_Krzl sağlıcakla gelsin canım benim bmde bugun doktora geldim 37 oluyoruz yarın 37+6yani haftaya cuma kesin olarak sezeryan günüm belli oluyor bnmde sağlıcakla gelsin bebisler 🤲🥰
Gamze_Krzl Nazli777 doğumum rahat geçti şükür 6 saat sonra ayağa kalktım kendimi yormadan yürüyorum hafif ağrım var oda normal tabi