worin yesimkhy aynen ilk iki üc gün bunalimdaydm sonradan biraz toparladim umarim saglikla gelirler ya 🙏🏻
slmsnl worin merhaba benim kızım da da vardı hatta beyninde de göründü ama o Doğuma kadar geçebilecek birşey hatta benim kızım erken doğdu çok şükür öyle birşey yoktu 4 lü tarama yapıldı mı
Kamelya Handeckt bendede aynısı çıktı içim çıktı ağlamaktan ya amniyosentez falan dediler yaptırmayı düşünmüyorum ama
Handeckt Kamelya bende düşünmüyorum hem riskli ne olursa olsun evladımız canım rabbim bize bağışlasın 🙏🏻
Esmademir worin halam 3 gün önce doğum yaptı ona da öyle dediler ama diğer herşey normaldi. Sonuç olarak bebişimiz de sapasağlam şuan çok şükür :) korkmayın stres etkiler dua edin
TCTuernekolu worin banada dedi doktor hem kafatasında hemde kalbinde parlaklık vardı diğer gittiğimde kayboldular zaten doktorumda demişti tek başına birşey ifade etmiyor o yüzden sakın kafana takma diye bence sizinlide öyle olacak
Kamelya Handeckt sadece son aylarıma doğru tekrar bi detaylıya girmeyi düşünüyorum geçmiş mi geçmemiş mi diye