Arkadaşlar 30 haftalik gebeyim. Durduk yere bı anda kan boşaldi benden. Hemen doktora gittik. Nst bağlayıp ultrasondan baktılar. Bebegin plasentasinda bı sorun yokmuş. Suyum da gelmemiş. Bebekle ilgili bı sorun yok dedi. Kanama sebebini bulamadılar. Su an aktif kanamam yok ama 5 gündür kahverengi kanlı lekelenmelerim oluyor. vajinamda acı hissediyorum sürekli. Erken doğum belirtisi mi bu olanlar. Ya da sebebi ne olabilir. Bilgisi olan Allah rızası için yanitlasin. Bebeğime birşey olacak diye çok korkuyorum.