
Merhaba arkadaşlar çarşamba akşam test yapmıştımen üstteki test adetin gecikmeksizin 4.gunuydu pozitifti. Hemen altındaki testte ovulasyon testi. Onuda dün sabah yapmıştım. Geri kalan 2 testte bugüne ait ovulasyon testleri. Şimdi benim sorum bu 3 testte cizginin giderek siliklesmesi kafamı karıştırdı. Kimyasal olabilir mi düşüncesi geldi aklıma. Dün kan verdim bugün öğleden sonra sonuc için gideceğim ama korktum biraz alakası olabilir mi