Merhaba, gebelik sürecindeyim 29.haftadayım. Daha önce 1 kez markette bayıldığım oldu. İlerleyen zamanlarda da özellikle kapalı alanlarda bir fenalık hissinin geldiği, bayılacakmış gibi hissettiğim zamanlar oldu. Dün yine fenalaştım. Doktorum kardiyoloji ve nöroloji bölümlerine çıkmam gerektiğini söyledi. Benzer durumları yaşayanlar var mı? Tansiyonum düşüyor, kulaklarım tıkanıyor, çınlamaya başlıyor, sıcak basıyor, midem kötü oluyor, yeterince hava alamıyor gibi oluyorum. Doktor, ebe, hemşire, aynı durumları yaşayan gebeler var ise yazarsa çok sevinirim.