35+6 da suyum çok azaldığı için suni sancıyla doğumu başlattılar öğlen 2-3 gibi taktılar suniyi , ertesi gün öğlen 12 de doğum yaptım
Açılmam çok geç ilerliyordu ebeler bana bişey söylemediler ama aileme biraz daha bekleriz böyle devam ederse sezeryana alırız demişler , öyle hemen almıyorlar yani