Kizlar 2 tun once ikili tesy verdim.Normalfe 2 gune cikar Azerbaycanda yasiyoruz ama test tipi aynidirr.Zaman dilimide aynidir.Bu kez verdigin hastanee yurtdisina gonderilen testler 15 gune cikar dedi anlamadim ikilo test yurtdisina gonderile bilirmi?İcerisinde genetik teste ve fetal dnamidir nedir ona bakiliyomu?Acaba o yuzdenmi yurtdisinda bakilacak pek anlamadım ben .Gitfigim hastanede buranin en iyi hastanesii.Acaba ikilo test icinde genetikedemi bakiyolar o yüzdenmi boyle rn azin 15 gun surer dendi hani sonucunda cinsiyyetde belli olan test varya acaba o sekilmi yapiyolar