Slaaa34 Gece uyumadan iç çamaşırıma peçete koydum gece uyandığımda ıslanmıştı baya sonra değiltirdim şuan yine tuvalete gittim ıslaktı 38+2 haftalık hamileyim ne demek oluyor suyum mu geldi ağrım sancım yok
teacherozlem Slaaa34 olabilir benim de suyum sızıntı şeklinde geldi bence doktoruna git baksınlar çünkü eğer suyun geliyorsa çocuk susuz kalır enfeksiyon kapar
iremst Slaaa34 akıntı da olabilir.. Yanı bende zaten akıntı sürekli olduğu için hiç sudan şüphe etmemiştim. Sancıda yoksa değildir bence. ama yinede tereddüttlüyseniz bi doktora uğrayın tabi
Arslan10 Slaaa34 benim de ilk dogumumda suyum gelmişti once 40 haftalikken sancim sıfırdi ve direk hastaneye gidilmesi gerekiyor böyle bi durumda onlar kontrol ediyor zaten suyun mu geldi yoksa idrar veya akıntı mi diye bence ihmal etmeyin