Merhaba kızlar sonunda bana da hikayemi paylaşmak nasip oldu
Evet gerçekten tüm normal doğumu başaranları ve kendimi canı gönülden tebrik etmek istiyorum. Hikayemiz şöyle başladı
39+5 pazartesi günü sabah 6.30 suları lavaboya gidip geldim sonra yatağa geldim ki hafif hafif bi tutamadığım bir su geldi önce emin olamadım sonra baktım akıyor elimde olmadan , eşime seslendim sanırım suyum geliyor hazırlan geliyo senin oğlan diye. Bu arada öncesi gün baya bi suquat ve comelme hareketi yapmıştım ayrıca cinsel ilişki oldu bunlar da etki etmiş olabilir diye düşünüyorum
Daha sonra eşim işe gitti ben de o arada biraz evi toparladım eksik eşyalarımı hazırladım çünkü oyle şakır şakır şu gelmemişti ve sancim da pek yoktu tabi vakit fazla geçirmeden gitmek lazım
Saat 12 gibi hastaneye gectik ve beni muayene ettiler daha sonra saat 13.00 suları beni suni sancı için laftan yaparak basladiķ. Bu arada açılma gittiğimde 3 4 cm mis . Sonra başladı suni sancı denen illet kimseyi korkutmak istemem fakat çok büyük sancıları belki de benim acı esigim düşük bilmiyorum 8 saat suni sancı çektim evet . Artık son 1 saat kala yalvardım beni sezeryan alın diye fakat kimse beni dinlemedi tabi açılma 7 8 cm olmuştu. 1 2 saat sonra beni dogumhaneye aldılar oyle hemen ıkındım çıktı diyemeyeceğim cok cok zordu benim vajinam cok darmıs bu arada üstten bastırmalar ikinmalar derken 20.15 de doğdu benim.minik mucizem sonra bi yarım saat bana dikiş atıldı cok fazla kesim var şimdi biraz onların ağrısı beni zorluyor onun dışında her şey güzel gidiyor . Insallah en az kesikle bu durumu atlatirsiiniz suan minik uyuyor Rabbım isteyen herkese nasip etsin ve rabbim sancı çeken tüm hamilelere yar ve yardımcı olsun .