Hayırlı sabahlar öncelikle kızlar gece 3 den beri aşırı derecede bel ağrım var hafif karnıma vuruyordu sol sağ kasıklada çocukda vajinale baskı uyguluyordu ama hafifti bu ağrılar cok şiddetli olan ağrım bel ağrısı ben mazeretken bel ağrısı cekıyorm karn agrısı cekmem hafif gecerdi yani acba mazertte nsl agrı cekyosan doğumda öylemi oluyor bu arada 39+1im çatı muaynesi oldm 3 gün önce ama açılmam hic yoktu bu şiddetli bel ağrısı doğum sancısı olabilirmi?