Gzdtrtl ben de içiyordum haftada 1 tane falan ama şimdi kabızlık yaşamıyorum çok şükür 🙏 şeker sınırda çıktığı için diyet yapıyorum. Normal ekmek yerine tam buğday ekmeği yiyorum hamur işi yemiyorum makarna dahil belki de bu yüzden kabız olmuyorum isterseniz sizde deneyin.