Seda5892 kesinlikle başka doktora gidin. Benzer olayı yaşadım. İlk gittiğim doktor kese küçük gelişmiyor dedi. Her gittiğimde aynı şeyi söyledi. Sonra başka doktora gittim ve öğrendim ki iki kese varmış. Biri sağlıklı bebek var, diğerinde yok. Boş gebelik. Ama doktorum boş kese diğerine zarar vermez dedi. Boş kese ya diğerinin etkisi ile küçülür yada kanama ile vücuttan atılır.kanama olmaması için de protestan kullanıyorum. Hiç ümidini kaybetmesin. Başka doktora gitsin.