Neslihan_emre Arkdslar dun doktora qittim asiri derecede kansizligin ve idrar yolu enfeksiyonun var dedi bikac ilac yazdi ama kullanmakta kararsizim sizce ne yapmaliyim ?
OlgaArslan Neslihan_emre benimde kansızlığım var ilaç kullanmama rağmen hiç yükselmemiş doktor farklı bi ilaç yazdı şimdi ona başladık haftaya görecez sonucu. Bence içmelisin çünkü doğumda ve sonrasında çok kan kaybedeceksin. Enfeksiyon da düşüğe ve erken doğuma sebep oluyor
Tubii Ben ferro sanol kullnyrm ilk basta cok on yargili basladm bnde yan etkileri var tâbi ama vucut alisana kdr
Tubii Enfeksiyon bendede cikti ama hic oyle dusuge sebep oldgnu sanmıyorum 11haftalik olduk cok sukur iyi bebism gerci yarin doktoro gdnce soylicm jel falan versin diye