Tecrübeli anneler :) 6 aylık bir bebeğim var şuan reflü yastıgının üstüne baby nest koydum o şekilde uuuyor ve şu portatif anne yanı beşiklerinde, 6 aydan sonra bebek yatagı nasıl olmalı sizce cünkü büyüdüğü için harekette etmek isteyecek sagına soluna dönmek isteyecek belki büyüdükce hep sırt ustu yatmak istemeyecektir, siz nasıl yatırıyorsunuz