Senem11 biz de , ben lise 3 eşim üni 1 deyken tanışmıştık 2012 de. 2018 de nikah kıyıp 2019 da düğün yapmıştık. Bende ilk hamileliğimden sonra, hamile olmayı özleyip bu sene başı tekrar hamile kaldım. Şuan 28 gün oluyor doğum yapalı. Hamileliğe asla doyamadım ikinciyi doğurmama rağmen. Bu arada ilk bebeğimi geçen yıl, ikinciyi bu yıl doğurdum. Ama bakması öyle zor ki. Hamilelik çok güzeldi. Başka çocuk düşünmediğim için hamileliğimi çok özleyeceğim çok üzülüyorum. Benim hamileliğim , mide bulantısız, çok mide yanması olmadan ,istifra etmeden , ağrısı sızısı olmadan geçti ikisi de. Rahat geçince çok özlüyorum 😔