Gursesgurses Doktor gebelik yok dedi ama idrar testimde ikinci cizgi silik cikti. Adetimi 3 gun gecti. Artarmi bu değer arkadaslar?
Madamminia Gursesgurses ikinci çizgi silik çıktıysa hamilesinizdir.Ertesi sabah ilk idrarınızla deneyin çizgi daha da belirginleşecektir.Benim de geç döllenmeydi öyle oldu.
Oznurs Bende ilk testimde cok silikti hatta o testi yaptim erken gebelik testiydi adetime 1 hafta vardi. Aksam saat 10 da felan yaptm ikinci cizgi hic cikmadi cope attim uzuldumde tabi ☺ertesi gun aksami copte gozume ilisti bi baktm ikinci cizgi cok az belirmis ao acik tam pembe bile denemez golge gibi vardi. Ben durarak olmustur test bozulmustur dedim. 1 hafta sonra anneler gununde sabaha karsi ruyamda kardesim ablamin hamile oldugunu soyledi uyanir uyanmaz test yaptim aninda iki cizgi ☺☺☺ demem o ki hamilesin yuzde 80 😊😊
Oznurs Gursesgurses daha kese yeni olusuyordur. Benm ablamnda ilk bebeginde oyle oldu kese bile yoktu. Bir iki hafta sonra gitti netlesti. Eger testte bi anormallik yoksa hamilesin canim.
istkizannesi Gursesgurses 5’in üstü genelde var oluyor canım. 2 günde bir takip et. Rabbim gönlüne göre versin.
Minak Ben regl geçeli bugün on beş gün oldu hala yok daha on günlükken beta 0.38 çıktı yükselir mi sizce arkadaşlar
istkizannesi Cyla2014 salı günü gidicem görürüz diye düşünüyorum. Doktorum görmeden bırakmıyo:) ikili test için devlete gittim. Cihazları köyü olduğu için göremedi
Cyla2014 istkizannesi anladım benim de normalde adet olmam gereken gün 23 çıktı pztesi. Tekrar Perşembe 67 çıktı. Bir kızım daha var onda da adetime 2 gün kala 430 çıkmıştı öyle olumca biraz tedirginim