Bilgisi olan yazabilirmi ben 38+6 günlük hamileyim özel hastaneye gidiyordum ama doğuma gene zam gelmiş ve artık bütçemizi aşıyor malesef devlette doğum yapmak zorundayım ama devlet hastanesine kontorle hiç gitmedim sancım veya suyum gelirse burda kadın doğum hastanesi var devletin acilinden giriş yapsam doğum yaptırımları yoksa hangi hastanede takipliysen oraya mı gönderirler