ZuZuM_22 Büyüttüm sayılır 17 aylık oldu canım benim rabbim en kısa zamanda sana da nasip etsin inşallah inan ki hiçbir belirtim yoktu bulantı vs zaten 6 hastadan sonra başladı bende göğüs hassasiyeti regl öncesindede olduğu için farkli bariz bir belirti yaşamadım