yusmer04 Kızlar progestan ı ilaç gibi içerken aşırı uykum geliyodu bulduğum yerde uyuyodum 😂 fitil olarak kullanmaya başladım şimdi de tam tersi uyuyamıyorum 😔 çok yorgunum bitkiniim yaşayan varmı bunu yoksa bana mı öyle geliyo alakası var mı acaba
[silindi] Acaba bnde mi bu yüzden uyuyamıyorum diyeceğim ama ilk kullandığım zaman da uyuyordum büyüdükçe uyuyamıyorum
yusmer04 [silindi] kaç haftalık canım bizim daha 9+3 benim bunu fitil olarak kullanmaya başlayıncaya kadar hiç sıkıntım yoktu valla o yüzden direk buna bağladım 😂
[silindi] yusmer04 22 haftalığız canım biz ilk öğrendiğimden beri fitil olarak kullanıyorum ilk zamanlar uyumada hiç bi sıkıntı yoktu ama 3 4 haftadır var uykusuzluk 😀😀
Asyabuse Ben aşılama sonrası kullanmıştım 12. Haftaya kadar aman yarabbi o nasıl bir nimettir bi içiyorum ilacıı sanarsın kırk günlük uykusuzluk missler gibi uyuyordum ama bir hafta sürdü bu sefa vücut alıştı 😂 sonra aynı şekilde gece geç uyumalar devam 😂
cagla57 Ben 14. haftamdayım doktorum bıraktırdı ve vitaminlere geçtik onu içtiğimde kendimi iyi hissediyordum
[silindi] cagla57 kesinlikle psikolojik olarak çok rahatlatıyor açıkçası doğuma kadar bırakmak istemiyorum 🤭