Merhaba 🥹, ilk doğumum ve manisa şehir hastanesinde yapmayı düşünüyorum. Burada daha önce doğum yapan memnun kalan yada kalmayan arkadaşlarım ablalarım varsa bana bilgi verebilirse çokkkkk mutlu olurum. 37. Haftaya girdim ve heycan başladı benim için🥹