Kbrmrt 34 de gitmemisimdir doktora 32 de gitmişim dır ama hatırlamıyorum ki. 5 yıl öncesi bu bahsettiğim. Valla bilmiyorum. Ekstra bi yeme içme de olmadı. Gebelik şekerim de sınıra yakin çıkmıştı. Yüksek değildi. Benim öncesinde çok yüksek değildi kilosu öyle 1 hafta falan önden giderdi ama o da normal zaten. Son hafta birden attı. Hatta bi gece hiç uyutmadı karnımın içi acıdı ve sabah kalktım herkes senin karnına ne oldu öyle demişlerdi o hafta 800gr aldı sadece. Hormonlu bebekler gibi çatır çutur büyüdu son haftalar.