Merhabalar, 37 haftalık hamileyim bebek karnımda yan duruyor. Kafası sağda ayakları solda, bazen capraz durduğunu da hissediyorum. 36. Haftaya kadar progestan kullandım rahim ağzı kısalığım vardı bununla ilgisi var mi bilmiyorum ama 19. Haftamda progestana başladığımda bebek bas aşağıda durumdaydı zamanla yan durmaya basladi ve hic dönmedi. Bu durumu yaşayan var mı, bebeğin dönmesi icin ne yapabilirim?