Kizlar 36+4 gunluk gebeyim 1 kere dışında hiç yalancı sancı olmadı sadece 14 gün önce olduadet sancisiyla aynıydı 10 dk sürdü bidahada hiç olmadı kasılma sadece 1 kere oldu normalmi sizce bu haftalarda normalde oluyo diye biliyorum bende öyle bişey pek yok