Handenes yaa ben anlayamıyorum benimde embryolarım donduruldu ,ama kalitesi hakkında bişe demediler,2 tanesini 3.gün 1 taneyi 5. Gün sabahları aradılar dondurduk diye,neden bana kalitesiyle ilgili bişe demediler, benim de 10 gun sonra transferim var endişelendim