Aysee6346 Kızlar az önce kanamam oldu 19 haftalık gebeyim sizce önemli bir şey var mı doktora gitmeli miyim
Der_0 Aysee6346 anladım vahi yoluyla geçmesini bekleyecekseniz siz bilirsiniz tabi ki dikkatli şekilde giderseniz ne olacak bari doktora haber verin mesaj atın
Aysee6346 Der_0 gittiğimiz hastane araştırma hastanesi her gittiğimiz de doktorlar değişiyor ve numara falan vermediler
Aysee6346 MinnieMouse gitmek çok istiyorum ama yolları çok tehlikeli ve bozuk acil uzak doktor yoktur
Der_0 Aysee6346 zaten normal acile gidemezsin canım bir şey yapmaz normal acil Kadın doğum acile gitmen gerekirdi Kanama yoğun mu ? Sancılı mı ?
Mrvrlblkn Benim de 14 haftalıkken olmuştu. İçerde tahriş olan bir bölgeden kaynaklanmış. Bende çok kan gelmedi. Doktorum adet gibi bir kanama olursa ciddi bir durum olacağını söyledi. O kadar değilse korkmana gerek yok. Çoğu hamile yaşıyormuş bu durumu.
MinnieMouse Aysee6346 tehlikeli derken yol bozuk olduğu için mi tehlikeli? Yani kanama bu sonuçta. Miktarı yoğunluğu rengi her şeyi önemli. Burda kimse doktor değil. Ben olsam ağır ağır da olsa giderdim. Bebeğimden daha önemli değil 🤷🏻♀️
Ummu_gulsevinc Aysee6346 yollar nasıl tehlikeli anlamadım ama olmadı ambulans i arayın öyle gidin derim ben
Aysee6346 Der_0 kadın acil doğum merkezde ben ilçenin köyün de oturuyorum kanamam yoğun değil sancım var
Pijamaskeliler Aysee6346 16.haftada bi damla.kan geldi devamı olmadı hemen gitmiştik eşimle gce 2 idi rahîm ağzım açılmış meğer dikiş atıldı sizde ihmal etmeyin kanama çok çok çok önemli sizin bebisin iyiliği için diyoruz içerde kanama varmı neden oluo bakılması lazım kanama olunca düşük tehdidi diyorlar hastanede benim doktoum 1 damla da bile direk yatırıyor takip.edio doktorum olmuo dogumhanede takip ediolar doktoruma haber veriolr bisi olunca
Aysee6346 Pijamaskeliler ben ilçenin köyün de oturuyorum çok uzak mesafede acil yolları çok bozuk daha da kötü olur mu gitsem ondan da korkuyorum
Der_0 Aysee6346 araba varsa her türlü gidilir canım riske atıyorsun sancında olması daha risk hale geldi