ipekaslan 26 haftalık hamileyim . Doktorum kız demesine rağmen ben hala erkek gibi hissediyorum Buna benzer şeyler yaşayıp hisettigi çıkanlar var mı ?
PSerenity ipekaslan aklıma kaynanam geldi eltimin 3 kızı vardı dördüncüye hamileydi kıza benzyo demişlerdi kaynanamda belki değişir diye dua ediyodu siz de erkek istediğiniz için öyle hissediyo olabilirsiniz
Ygtzynp ipekaslan dğn bi arkdsımla karsılastım 9ay boyunca kız denmiş ve oglı olmıs.erkek bebegn prensesli emzigi vardı,farklı doktorlarda büyük sehirde oluyor bu olay,ve baska bir örnekte arkdsımın kuzeni londrada 9ay boyunda kız senip erkek doguruyor
ipekaslan PSerenity 😅😅 olabilir ama ilk hamileligimden çok farklı semtomlar yaşıyorum gören erkek diyor çok tuhaf bir his
kbra19 Yani hiç başıma gelmedi ama siz istediğinizi hissediyorsunuz bir nevi yoksa öyle birşey olmaz bence haftanızda 12 14 değil
ipekaslan kbra19 bir tanıdığımız 5. Çocuğunda doğuma kadar kız biliyordu bir baktikki erkek olabiliyormuş aslında herşey nasip ..
PSerenity ipekaslan her bebeğin semptomları ayrıdır değil mi yoksa ilk gebeliği kötü geçen biri ikinciyi düşünemezdi bile ☺️
Yaseminbal ipekaslan bende 2. Hamileyim %80 kız dedi ilk bebeğim de kız ama ben erkek hissediyorum belirtiler çok farklı her gören erkek karnı diyor ama kız 😊
kbra19 ipekaslan yani çok istisna bence Rabbim sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin gönlünüze göre versin inşallah
ipekaslan PSerenity ahaha orası öyle tabi haklısınız ama işte farklı olunca farklı hisetmek te normalmiş gibi geliyor digilmi
Ygtzynp ipekaslan kızı olan erkek istiyor,oğlu olan kız..ne diyebilirim ki Allah herkesin gönlüne göre hayırlısını nasip etsin inşallah.Ben hala 2.kez oğlan annesi olma durumuna adapte olmaya çalışıyorum