Edademircan Hayırlı geceler arkadaşlar. 31. Haftadayım aşırı hareket ediyor ve çok kısa olmak üzere ara ara adet sancısı gibi ağrı giriyor kasıklarıma bunun için erken değil mi yoksa normal bir durum mu ?
Asyaninannesi58 Edademircan bana da oluyo ama günde 1-2 kere oluyor düzenli sancı gibi mi giriyor bebek de kasılıyo mu ağrı olunca?
FaDo0608 Edademircan çok normal bebek büyüdükçe rahimde kendisine binevi yer açıyor yani içerdeki alan daralıyor dolayısıyla kasıklarda ağrı yapıyor bazen sırta bile vurabilir ağrısı. Aynısını yaşadım :)
Edademircan prensprensesannesi__ bende bi tedirgin oldum ama öyle korkma canım benim biliyosun ki ne kadar stres o kadar bebeğe zarar
Busbusu Bnde yaşıyorum 30+2 yım bugün nefesimi kesicek kadar oldu kasiklarimda sanki bı damar esnemis gibi değişik bı ağrı oldu çok kötüydü ve sürekli alttan cikicak gibi oluyo